Refund policy
Mokėjimų politika
Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
Grąžinimo politika
Mes taikome 14 dienų grąžinimo politiką, o tai reiškia, kad nuo prekės gavimo turite 14 dienų pateikti prašymą grąžinti.
Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti tokios pat būklės, kokios ją gavote, nedėvėta arba nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Taip pat reikės pirkimo kvito arba įrodymo.
Norėdami pradėti grąžinimą, galite susisiekti su mumis el. paštu: info@detailingvilnius.lt. Jei jūsų grąžinimas bus priimtas, atsiųsime jums grąžinimo instrukcijas, kaip ir kur išsiųsti pakuotę. Prekės, išsiųstos mums prieš tai nepaprašius grąžinti, nepriimamos. Visada galite susisiekti su mumis dėl bet kokių grąžinimo klausimų adresu info@detailingvilnius.lt.
Žala ir problemos
Priimdami užsakymą apžiūrėkite ir nedelsdami susisiekite su mumis, jei prekė yra brokuota, sugadinta ar gavote ne tą prekę, kad galėtume įvertinti problemą ir ją ištaisyti.
Išimtys / negrąžinamos prekės
Akcijinių prekių ar dovanų kuponų grąžinti negalima.
Grąžinamos lėšos
Mes jums pranešime, kai tik gausime ir patikrinsime jūsų grąžinimą, ir informuosime, ar pinigų grąžinimas buvo patvirtintas, ar ne. Jei bus patvirtinta, lėšos bus automatiškai grąžintos naudojant pradinį mokėjimo metodą. Atminkite, kad gali šiek tiek užtrukti, kol jūsų bankas arba kredito kortelę išdavusi įmonė apdoros ir paskelbs lėšų grąžinimą.